POLITICA DE RETUR

RECOMANDARE : PENTRU A EVITA SITUATIILE NEPLACUTE VA RECOMANDAM SA PLASATI COMENZILE RESPONSABIL SI SA VERIFICATI PRODUSELE IN MOMENTUL PRIMIRII COLETULUI.

Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral Contractul la distanta, fara alte penalitati si fara a invoca vreun motiv, in termen de 14 zile de la primirea produselor comandate pe www.herma.ro, prin intermediul unui curier agreat de vanzator. Costurile directe de returnare revin in sarcina cumparatorului conform O.G. 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru persoane fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G.34/2014.

Clientul/cumparatorul este obligat sa notifice GYANA CREART PROD SRL intentia de a returna produsele achiziionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa, in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si sa detina documentele care le-au insotit. 

Sunt exceptate de la dreptul de returnare, produsele ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse makeup, produse ce pot intra in contact cu corpul), produse ce au fost desigilate de cumparator, conform art. 16. Lit. E al Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European. Pentru a face un retur, este necesar sa trimiteti pozele produselor pentru care solicitati returul. Rambursarea contravalorii produselor se va face in maxim 14 zile de la confirmarea returului.

Cumparatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul sau produsele sunt deteriorate, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet/produse deteriorate. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Cumparatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, Cumparatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte :

-  Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate (sigilate,in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au insoţit).

-  Taxa de transport-retur va fi suportata integral de cumparator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite vanzatorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, HERMA isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz cumparatorul.

Vanzatorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa cumparatorul cu privire la starea acestora.

Returnarea banilor se va face numai daca produsele au fost achitate de catre comparator si returnate la vanzator in termenii precizati de degea OUG34/2014 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Returnarea banilor se face doar prin transfer bancar, in contul specificat de catre comparator. Pentru produsele returnate in limita de 14 zile de la primire, termenul de rambursare a banilor este de maxim 14 zile de la receptionarea si confirmarea returului de catre vanzator.

Cumparatorul/expeditorul returului raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletului. Coletul trimis de catre expeditor spre retur, trebuie sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsulele de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta precum cuttii carton, folie bule de aer, etc.). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive.

Solicitarea returului se poate face printr-o notificare trimisa pe e-mail la contact@herma.ro, in care sa se specifice clar motivul pentru care se doreste returul. Cererea va fi analizata de un agent Herma si va va contacta pentru intructiuni si detalii privind procedura de retur.